.:: TAG DARI SIS KELLY ::.

Dah lama blog ku sepi..jalan-jalan blog sis kelly ternampak pulak namaku di Tag oleh beliau..makasey yer...tak sabo nak jawab nih..


01. Bekas kekasih saya adalah :
bekas kawan saya

02. Saya sedang mendengar :
dengkuran asbenku..

03. Mungkin saya patut:
tido...dah pukul 5 pagi ni!!.

04. Saya suka :
m.a.k.a.n

05. Sahabat-sahabat baik saya :
sahabat-sahabat di alam maya..yang banyak beri nasihat dan tunjuk ajar.

06. Saya tak paham :
kenapa ramai yang membiarkan masa berlalu dengan sia-sia..
KAWAN-KAWAN!!! life is short..gunakan masa yang ada sebaiknya..

07. Saya kehilangan :
kasih sayang dari ibubapa...uwaaaa!!!

08. Ramai yang berkata :
"kalaulah aku kaya".....hik3.

09. Makna nama saya :
erm...arrkk...??

10. Cinta itu adalah :
bagai makan sambal belacan, walau pedas hingga mengalirkan airmata masih mahu dimakan juga..

11. Di suatu tempat seseorang:
sedang berdengkur..ngeh3

12. Saya akan cuba :
sedaya upaya mengejar impian & cita-cita..

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
sampai bila-bila...

14. Telefon bimbit saya :
kaler pink..adiah asben kasi..

15. Bila saya terjaga dari tidur :
"kalaulah boleh sambung tido lagi"....

16. Saya paling meluat apabila :
talam dua muka...

17. Pesta/Parti adalah :
perkara yang dah lama tak ku buat@ join...adesss...

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
rimau kat zoo Taiping..kalaulah rimau tu macam kucing,dah lama ku bela rimau..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
14-20 tahun..zaman rempit-merempit..ekekeke

20. Hari ini :
lebih baik dari semalam...

21. Malam ini saya akan :
tidow..dah pkul 5 pagi ni..adeeeii.

22. Esok pula saya akan :
melaksanakan tanggungjawab seperti hari-hari sebelomnya.

23. Saya betul-betul inginkan :
kebahagiaan..keamanan..kedamaian...keharmonian..sehingga hari kiamat berkunjung tiba..insyaallah

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
alamak!! jerawat....

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
kedua-duanya ku tak suka..sebab ramai orang..

26. Makanan Barat atau Jepun :
op kos makanan barat...ku tak kenyang la makan makanan jepun..

27. Bilik yang terang atau gelap :
samar-samar..dengan haruman lavender..sungguh menenangkan...ngeh3

28. Makanan segera adalah :
makanan cepat!! ekekeke...

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? :
"I lap U Bee.."sambil mendodoikan asbenku tidow..

30. Tag ini datang dari :
sis Kelly...mommy kepada 2 orang jejaka encem..hik3

Tag ni dipanjangkang istimewa untuk :
Semua orang!!! sudi-sudilah menjawab yer..

SeKiaN..WassaLam...